ΔΙΠΛΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΣΕ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΔΙΠΛΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΣΕ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Πόσες είναι τελικά οι αποφάσεις Νο 81/2005 περί "ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ)"του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) της Γενικής Γραμματείας Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΓΓΕΕ)του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων;;;;;;;
Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (στο εξής: ΙΔΕΚΕ)
το Διοικητικό Συμβούλιο (στο εξής: ΔΣ) του ΙΔΕΚΕ έχει καταλήξει σε δύο, τρεις ή και περισσότερους πίνακες επιλογής γραμματέων, συμβούλων σταδιοδρομίας και συμβούλων ψυχολόγων για τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (στο εξής: ΣΔΕ)στην τελευταία προκήρυξη προσλήψεων στα ΣΔΕ.
Οι ενδιαφερόμενοι πολίτες ή φορείς του Ελληνικού Κράτους, που θα θελήσουν να πληροφορηθούντα αποτελέσματα της σχετικής (Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2005) προκήρυξης προσλήψεων στα ΣΔΕ, εκτός ΑΣΕΠ με συνέντευξη,
θα βρεθούν προ ενός εκπληκτικού (αλλά όχι και μη αναμενόμενου) γεγονότος:
Το αρχείο με τα αποτέλεσματα της επιλογής προσωπικού περιέχει διπλούς και τριπλούς πίνακες επιλογής!!!!!!!!!
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Το ΙΔΕΚΕ είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου το οποίο υπάγεται στη Γενική Γραμματεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΓΓΕΕ),
η οποία υπάγεται στο Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.Βασικός σκοπός του είναι η Τεχνολογική και Επιστημονική υποστήριξη των προγραμμάτων της ΓΓΕΕ και η υλοποίηση ενεργειών που αφορούν στη δια βίου μάθηση (Φ.Ε.Κ. 90/τ.α'/2-5-2001/ν.2909).
Στο πλαίσιο τέτοιων συνεργασιών εκπονεί μελέτες και διαχειρίζεται Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την Εκπαίδευση Ενηλίκων.
Σχετικές πληροφορίες υπάρχουν στις ιστοσελίδες:
Για τη ΓΓΕΕ:
http://www.gsae.edu.gr/Greek/default.htm
Για το ΙΔΕΚΕ:
http://www.ideke.edu.gr/default.asp
Για τα ΣΔΕ:
http://www.ideke.edu.gr/SDE.asp
Οπως είναι προφανές, οι παραπάνω φορείς διαχειρίζονται κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ενωσης.
Με καταληκτική ημερομηνία την 14-09-2005, το ΙΔΕΚΕ προκήρυξε "ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ, ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΝΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ",
όπως φαίνεται στην επίσημη ιστοσελίδα του:
Ανακοινώσεις ΙΔΕΚΕ
Τα σχετικά κείμενα:
http://www.ideke.edu.gr/uploads/sde/prok_symv_psyx%202005-2006.doc
http://www.ideke.edu.gr/uploads/sde/prok_gram%202005-2006.doc
http://www.ideke.edu.gr/uploads/sde/prok_symb%202005-2006.doc
Ακολούθησαν συνεντεύξεις των ενδιαφερομένων,και, στις 17-10-2005, το ΔΣ του ΙΔΕΚΕ με την πράξη 81/2005 ανακοίνωσε τα αποτελέσματα των επιτυχόντων.
Εδώ:
http://www.ideke.edu.gr/Newsview.asp?news_id=49&perigrafi
Η ΓΚΑΦΑ
Λίγες μέρες αργότερα, και συγκεκριμένα στις 20-10-2005,στην επίσημη ιστοσελίδα του ΙΔΕΚΕ, στο τμήμα "ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΙΔΕΚΕ"
http://www.ideke.edu.gr/News.asp
"ανέβηκε" το αρχείο με τα αποτελέσματα της προκήρυξης.
[ΣΣ: Αναζητήστε την ανακοίνωση 20/10/2005 - ΑΡΧΕΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΝ, ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ, ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ και κλικάρετε επάνω στο link για να κατεβεί το αρχείο].
Πρόκειται για ένα αρχείο συμπιεσμένο (μορφής zip) με όνομα "apot_epil.zip"και ημερομηνία 20-10-2005, ώρα 10:02 μ.μ.,
το οποίο περιέχει 34 κείμενα-πίνακες σε μορφή Microsoft Word και Microsoft Excel με τα αποτελέσματα των επιλεχθέντων επιτυχόντων στην προαναφερθείσα προκήρυξη.
Εναλλακτικά, μπορείτε να το κατεβάσετε (όσο είναι καιρός) κάνοντας κλικ εδώ:
http://www.ideke.edu.gr/uploads/sde/apot_epil.zip
Από το σημείο αυτό αρχίζουν οι εκπλήξεις.
Δειγματοληπτικά, όποιος ανοίξει το αρχείο με τίτλο
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΝ ΓΙΑ ΣΔΕ ΑΓ.ΑΝΑΡΓ-ΦΥΛΑΚ. ΚΟΡΥΔxls.xls
δηλαδή τον πίνακα με τη μοριοδότηση των υποψηφίων γραμματέων για τα ΣΔΕ Αγίων Αναργύρων και Φυλακών Κορυδαλλού, θα διαπιστώσει ότι υπάρχουν πολλά "Φύλλα εργασίας" (WorkSheet) με παρόμοια ονομασία
ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ των υποψηφίων,
συνεπεία διαφορετικών ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΕΩΝ,
ή, για να είμαστε ακριβείς,
συνεπεία ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ από τα κάποια αόρατα χέρια,αυτά τα χέρια με την ανεξίτηλη επιγραφή "ΡΟΥΣΦΕΤΙ" επάνω.
[ΣΣ: Ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί στα WorkSheet του συγκεκριμένου αρχείου κάνοντας κλικ στα 4 πλήκτρα που βρίσκονται κάτω αριστερά, εκείνα τα πλήκτρα που έχουν τη μορφή τριγώνου αριστερά και τριγώνου δεξιά].
Π.χ. υπάρχει το φύλλο "ΔΙΚ. ΦΥΛ.ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ"
(στην αρχή αριστερά) με τα (προφανώς αρχικά) αποτελέσματα μοριοδότησης.
Εκεί βλέπουμε ευκρινώς τη βαθμολογία των υποψηφίων (τρεις αριθμοί για κάθε ζητούμενο τυπικό προσόν συν το τελικό σύνολο)
για
ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ (30%)+ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ(30%)+ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ (40%)=ΣΥΝΟΛΟ (100%)
ΔΙΚ. ΦΥΛ.ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ
Α/Α 2 ΒΑΜΒΑΚΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΦΥΛΑΚΩΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ 24+8+29=61
Και στο φύλλο "ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ" διαβάζουμε
Α/Α 58 ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΤΥΧΙΑ ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ 22+8+32=62
Α/Α 64 ΤΣΕΡΠΕΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ 22+10+28=60
A/A 73 ΜΠΙΜΨΑ ΜΑΡΙΑ ΑΓ/ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ/ΦΥΛ.ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ 23+4+30=57
Πηγαίνοντας όμως, τέρμα δεξιά, στα φύλλα με τίτλους "ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ (2)" και "ΦΥΛΑΚΕΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ"
διαβάζουμε ότι -ως διά μαγείας- οι βαθμοί των ανωτέρω επιτυχόντων έχουν ΜΕΙΩΘΕΙ
(π.χ. ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΤΥΧΙΑ)
και οι βαθμοί κάποιων άλλων υποψηφίων, πολύ κάτω στην κατάταξη, έχουν ΑΥΞΗΘΕΙ
(π.χ. ΤΣΕΡΠΕΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ),
με αποτέλεσμα οι ΤΕΛΙΚΟΙ ΕΠΙΛΕΧΘΕΝΤΕΣ (ένας σε κάθε ΣΔΕ) να είναι πλέον άλλοι από τους αρχικούς.
Ιδού:
ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ (30%) ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (30%) ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ (40%) ΣΥΝΟΛΟ (100%)
ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ (2)
Α/Α 64 ΤΣΕΡΠΕΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ 22+10+31=63
Α/Α 58 ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΤΥΧΙΑ ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ 22+8+31=61
ΦΥΛΑΚΕΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ
Α/Α 73 ΜΠΙΜΨΑ ΜΑΡΙΑ ΑΓ/ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ/ΦΥΛ.ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ 23+5+34=62
Α/Α 2 ΒΑΜΒΑΚΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΦΥΛΑΚΩΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ 24+8+29=61
Και έτσι, με τον (αξιοκρατικότατο) αυτόν τρόπο, οι έσχατοι έγιναν πρώτοι!!!
Και -σημειωτέον- αυτό είναι ένα τυχαίο παράδειγμα μόνο.
Το γεγονός ότι οι βαθμοί-ασανσέρ αφορούν το βαθμό που "έλαβαν" οι υποψήφιοι στη ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ, μάλλον είναι αναμενόμενο, πλέον.
Ο παρατηρητικός αναγνώστης-χρήστης του προγράμματος EXCEL θα προσέξει και άλλα ευτράπελα:
- Στα δύο αρχικά φύλλα, η στήλη με τα αποτελέσματα (ΣΥΝΟΛΟ 100%) περιέχει τον τύπο υπολογισμού του αθροίσματος,δηλαδή τα σχετικά κελιά περιέχουν αυτό ακριβώς
SUM(D2:F2)ενώ στα δυο τελευταία φύλλα, στην στήλη (ΣΥΝΟΛΟ 100%) οι τελικές τιμές έχουν εισαχθεί "με το χέρι" (63, 62 κ.λπ) σε πολλούς υποψήφιους, ενδεικτικό της εκ των υστέρων παρέμβασης.
- Επίσης, το εντελώς άτεχνο copy/paste από τα δύο πρώτα φύλλα στα δύο τελευταία αποδεικνύει τον τεχνολογικό αναλφαβητισμό του υπαλλήλου που συνέταξε το αρχείο αυτό, χάρις στην ανεπάρκεια του οποίου είμαστε σε θέση συτή την στιγμή να θαυμάζουμε τα κατορθώματα των "υπευθύνων" των σχετικών επιτροπών.
- Το εντελώς απαράδεκτο φαινόμενο να δημοσιεύονται τα προσωπικά στοιχεία, όπως π.χ. τα τηλέφωνα των υποψηφίων,όπως βλέπουμε στο WorkSheet με όνομα "Φύλλο1", τέρμα αριστερά.
ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Το παρόν μήνυμα έχει ήδη αποσταλεί σε μια σειρά αποδεκτών,από τους πλέον υψηλά ιστάμενους έως κάθε έναν που έχει (ΣΑΝ ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ή ΣΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ, δημόσιος ή ιδιωτικός) κάθε έννομο δικαίωμα να ενημερωθεί.
Αφιερώνεται στην Υπουργό Εθνικής Παιδείας κ. Μαριέττα Γιαννίκου Κουτσίκου,στην Πρόεδρο του ΔΣ του ΙΔΕΚΕ κ. Ειρήνη Μαυροπούλου και στον Γενικό Διευθυντή του ΙΔΕΚΕ κ. Ευθύμιο Δρόσο:
http://www.ideke.edu.gr/organogramma.asp
ΥΠΟΓΡΑΦΗ:
Υπογραφή θα μπορούσε να είναι ...
Κάποιος άνεργος πτυχιούχος που έχει κουραστεί να στέλνει δικαιολογητικά για συμμετοχή σε διαγωνισμούς του Δημοσίου,και έχει αηδιάσει από το να κάνει δουλειές του ποδαριού για να βρίσκει τα χρήματα που χρειάζονται για παράβολα, επικυρωμένα αντίγραφα, βιογραφικά, γραμματόσημα και φακέλλους για να στέλνει αιτήσεις συμμετοχής στους διαγωνισμούς αυτούς, χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
ΥΓ Και επειδή προβλέπεται ότι οι υπεύθυνοι του ΙΔΕΚΕ θα εξαφανίσουν το επίμαχο αρχείο από την ιστοσελίδα τους, κατεβάστε το, όσο είναι καιρός:
http://www.ideke.edu.gr/uploads/sde/apot_epil.zip
ΥΓ1
Κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου.
Κάποιος αντέγραψε αυτό το άρθρο στο Forum συζητήσεως της ιστοσελίδας τους, και αυτοί δεν έχουν κάνει καμμία απόλύτως κίνηση.
Εδώ:
http://www.ideke.edu.gr/forum/index.asp
ΥΓ2
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να απευθύνεστε στους ... "αρμόδιους":
ΙΔΕΚΕ
Εδώ μπορείτε να επικοινωνήσετε γραπτώς με το ΙΔΕΚΕ
http://www.ideke.edu.gr/Mailtous.asp
και εδώ τηλεφωνικώς
http://www.ideke.edu.gr/organogramma.asp
http://www.ideke.edu.gr/default.asp
Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Αχαρνών 426 και Κοκκινάκη 17 111 43 Αθήνα
Τηλ 210 2114152
ΦΑΞ210 2114458
ideke@gsae.edu.gr
ideke2@ath.forthnet.gr
ideke@gsae.edu.gr
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
ΙΔΕΚΕ
Κοκκινάκη 17, Αθήνα
21 02114152
21 02114267
ΚΑΙ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
http://www.ypepth.gr/el_ec_page2071.htm
Κέντρα Επικοινωνίας Κοινού για όλα τα θέματα
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ (Γ.Ε.ΠΟ.)
Έδρα: Ερμού 15, 1ος όροφος, 101 γραφείο.
Ώρες Λειτουργίας: 09.00π.μ.- 14.00μ.μ.
Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 210-32 30 862 - 4, 210-32 54 970, 210-32 34 042
Το Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών (Γ.Ε.ΠΟ) υποδέχεται, πληροφορεί και κατευθύνει το κοινό σε θέματα της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας (ΥΠ.Ε.Π.Θ) και Νομικών Προσώπων που ανήκουν σε αυτό. Ενημερώνει τους πολίτες για εκπαιδευτικά θέματα δια ζώσης και τηλεφωνικώς.
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΠ.Ε.Π.Θ
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 210 37 23 000
Στη θέση των τριών τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τρία τελευταία ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει. Έτσι τηλεφωνείτε στο συγκεκριμένο γραφείο απ' ευθείας χωρίς την παρεμβολή του τηλεφωνητή
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 1 & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΥΠΕΠΘ 21 03723000
Μητροπόλεως 15 21 03723000
Τηλεφ Κέντρο 21 03723000
Fax 21 03236912
21 03248264
Γραφείο Επικοινωνίας & Πληροφοριών Πολιτών Ερμού 15 21 03230862 21 03230863 21 03230864 21 03234042 21 03254970
Ιδιαίτερο Γραφείο 21 03220744 21 03220850 21 03245784 21 03246022
Fax 21 03233787
Διευθυντής Γραφείου 21 03220373
Πρωτόκολλο 21 03228150
9 Comments:
Hello from America!! :-)
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να απευθύνεστε στους ... "αρμόδιους":
ΙΔΕΚΕ
Εδώ μπορείτε να επικοινωνήσετε γραπτώς με το ΙΔΕΚΕ
http://www.ideke.edu.gr/Mailtous.asp
και εδώ τηλεφωνικώς
http://www.ideke.edu.gr/organogramma.asp
http://www.ideke.edu.gr/default.asp
Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Αχαρνών 426 και Κοκκινάκη 17 111 43 Αθήνα
Τηλ 210 2114152
ΦΑΞ:210 2114458
ideke@gsae.edu.gr
ideke2@ath.forthnet.gr
ideke@gsae.edu.gr
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΙΔΕΚΕ
Κοκκινάκη 17, Αθήνα 21 02114152
21 02114267
21 02114458
21 02113204
21 02114377
Αχαρνών 417 21 02528782
21 02517262
21 02517292
21 02527031
21 02527102
21 02528521
21 02528357
21 02528837
21 02528875
21 02529845
21 02529994
21 02529337
21 02529194
Πόγραδετς 5, Περιστέρι 21 05319749 και 21 05319951
Σπάρτης Μητρομάρα, Αχαρνες 21 02409737
Μητρομάρα, Αχαρνές 21 02409715
Στρατ. Δαγκλή 53 21 08540566
Αχαρνών 426, Αθήνα 21 02020114
21 02023060
ΚΑΙ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
http://www.ypepth.gr/el_ec_page2071.htm
Κέντρα Επικοινωνίας Κοινού για όλα τα θέματα
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ (Γ.Ε.ΠΟ.)
Έδρα: Ερμού 15, 1ος όροφος, 101 γραφείο.
Ώρες Λειτουργίας: 09.00π.μ.- 14.00μ.μ.
Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 210-32 30 862 - 4, 210-32 54 970, 210-32 34 042
Το Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών (Γ.Ε.ΠΟ) υποδέχεται, πληροφορεί και κατευθύνει το κοινό σε θέματα της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας (ΥΠ.Ε.Π.Θ) και Νομικών Προσώπων που ανήκουν σε αυτό. Ενημερώνει τους πολίτες για εκπαιδευτικά θέματα δια ζώσης και τηλεφωνικώς.
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΠ.Ε.Π.Θ
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 210 37 23 000
Στη θέση των τριών τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τρία τελευταία ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει. Έτσι τηλεφωνείτε στο συγκεκριμένο γραφείο απ' ευθείας χωρίς την παρεμβολή του τηλεφωνητή
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 1 & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΥΠΕΠΘ
21 03723000
Μητροπόλεως 15
21 03723000
Τηλεφ Κέντρο
21 03723000
Fax
21 03236912
21 03248264
Γραφείο Επικοινωνίας & Πληροφοριών Πολιτών Ερμού 15
21 03230862
21 03230863
21 03230864
21 03234042
21 03254970
Ιδιαίτερο Γραφείο
21 03220744
21 03220850
21 03245784
21 03246022
Fax
21 03233787
Διευθυντής Γραφείου
21 03220373
Επιστημονικός Συνεργάτης
21 03248864
Ειδικοί Σύμβουλοι
21 03246493
Συνεργάτες
21 03217659
21 03246011
21 03248864
Ειδικός Γραμματέας
21 03243675
21 03243676
Fax
21 03247903
Ειδικός Γραμματέας Παιδείας Ομογενών &
Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
21 03226313
21 03232968
Πρωτόκολλο
21 03228150
Βιβλιοθήκη
21 03239292
Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Επιχειρησιακού
Προγράμματος Υπερείδου 19
21 03210313
Κέντρα Διάγνωσης Αξιολόγησης & Υποστήριξης (ΚΔΑΥ)
21 03723000
Αθηνών Θηβών 250
21 03723000
Προϊστάμενος
21 05610995
21 05613655
Fax
21 059613655
Γλυφάδας Αγ. Νικολάου 10
21 03723000
36.
Προϊστάμενος
21 09605974
37.
Δυτ. Αττικής Περσεφόνης 19
21 03723000
38.
Προϊστάμενος
21 05561665
39.
21 05561990
40.
Fax
21 05561665
41.
Πειραιά Τζαβέλλα 88
21 03723000
42.
Προϊστάμενος
21 04131561
43.
Fax
21 04131509
44.
Υπεύθυνος Ασφάλειας Κτιρίου
21 03235293
45.
Ιατρείο
21 03239297
46.
Κυλικείο
21 03225620
47.
Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις ΤΠΕ
21 03238912
48.
21 03239526
49.
Fax
21 03239580
50.
ΓΕΝΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ Δάφνης 61 Ψυχικό
21 03723000
51.
Τηλεφ Κέντρο
21 06782200
52.
Διευθυντής
21 06782202
53.
Fax
21 06782215
54.
Γραμματεία
21 03723000
55.
Προϊστάμενος
21 06782260
56.
»
21 06782265
57.
Λογιστικά
21 06782264
58.
Πρωτόκολλο Διεκπεραίωση
21 06782261
59.
»
21 06782263
60.
Αντίγραφα Δικαστικών Αποφάσεων
21 03723000
61.
Προϊστάμενος
21 06782262
62.
Τμήμα Αναγνωστηρίου
21 03723000
63.
Προϊστάμενος
21 06782214
64.
Προσωπικό
21 06782230
65.
Τμήμα Οργάνωσης Μελετών
21 03723000
66.
Προϊστάμενος
21 06782270
67.
Fax
21 06782266
68.
Προσωπικό
21 06782240
69.
»
21 06782241
70.
Τμήμα Συγχρόνων
21 03723000
71.
Προϊστάμενος
21 06782239
72.
Fax
21 06782239
73.
Προσωπικό
21 06782242
74.
Αποθήκη Νομικού 28
21 08664383
75.
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΕΘΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
21 03723000
76.
Γενικός Διευθυντής
21 03240067
77.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΕΘΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Μητροπόλεως
12
21 03723000
78.
Διευθυντής
21 03229034
79.
Fax
21 03221521
80.
Τμήμα Α Υποτροφιών
21 03236567
81.
» Β Εκπαιδευτικών Ανταλλαγών
21 03210671
82.
»
21 03231956
83.
»
21 03235200
84.
» Γ Σχέσεων Μετά
21 03723000
85.
» Κυβερνήσεων &
21 03723000
86.
» Διεθνών Οργανισμών
21 03239376
87.
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
21 03723000
88.
Γενικός Διευθυντής
21 03237402
89.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
21 03723000
90.
Διευθυντής
21 03240521
91.
Fax
21 03248264
92.
Τμήμα Α Προσωπικού
21 03226312
93.
» Β Διοικητικού &
21 03723000
94.
» Βοηθητικού Προσωπικού
21 03723000
95.
» Γενικής Εκπαίδευσης
21 03246198
96.
» Γ Νομοθετικού Συντονισμού
21 03246247
97.
» Δ Διαχείρισης & Μισθοδοσίας
21 03723000
98.
Προϊστάμενος
21 03223407
99.
Γραφείο Κληροδοτημάτων
21 03246057
100.
» Κρατικών Τηλεφωνικών
21 03723000
101.
» Συνδέσεων
21 03227223
102.
» Μισθοδοσίας
21 03223407
103.
Τμήμα Ε Πρωτοκόλλου & Διεκπεραίωσης
21 03723000
104.
Προϊστάμενος
21 03232770
105.
Πρωτόκολλο
21 03228150
106.
Τμήμα ΣΤ Αρχείων
21 03723000
107.
Προϊστάμενος
21 03226840
108.
Εμπιστευτικό Πρωτόκολλο
21 03232770
109.
Γραφείο Αποστολής Εγγράφων
21 03234862
110.
Μονάδα Αναπαραγωγής
21 03723000
111.
Φωτοαντιγράφων
21 03233876
112.
» Δακτυλογραφήσεων
21 03226840
113.
»
21 03233993
114.
»
21 03234222
115.
»
21 03234659
116.
»
21 03234842
117.
» Μικροφωτογράφησης
21 03250785
118.
» Offset
21 03226744
119.
Τηλέτυπα
21 03236912
120.
Fax
21 03236912
121.
Γραφείο Παραβολής
21 03225523
122.
Κ Υ Π Α
21 03233284
123.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ερμού 15
21 03723000
124.
Διευθυντής
21 03251981
125.
Τμήμα Α Εισαγωγικής
21 03723000
126.
Εκπαίδευσης
21 03243462
127.
» Β Επιμόρφωσης
21 03723000
128.
Προϊστάμενος
21 03245692
129.
Προσωπικό
21 03232319
130.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ Μητροπόλεως 12 14
21 03723000
131.
Διευθυντής
21 03212010
132.
Fax
21 03213762
133.
Τμήμα Α Ανάλυσης
21 03214211
134.
» Β Προγραμματισμού
21 03311073
135.
» Γ Κωδικογράφησης & Ελέγχου
21 03215593
136.
» Δ Διάτρησης & Επαλήθευσης
21 03235014
137.
»
21 03312141
138.
» Ε Πρωτοκόλλου
21 03723000
139.
» Διεκπεραίωσης Υλικού
21 03215868
140.
» Ζ Μηχανογράνωσης
21 03315203
141.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
21 03723000
142.
Διευθυντής
21 03230235
143.
Fax
21 03226232
144.
Τμήμα Α Οικονομικού
21 03723000
145.
Κεντρικής Υπηρεσίας &
21 03723000
146.
Γενικού Προϋπολογισμού
21 03238081
147.
» Β Οικονομικού Ανώτατης
21 03723000
148.
» Εκπαίδευσης
21 03225262
149.
» Γ Οικονομικού Γενικής
21 03723000
150.
» Εκπαίδευσης
21 03233477
151.
» Δ Οικονομικού Δευτεροβάθμιας
21 03723000
152.
» Εκπαίδευσης
21 03226232
153.
» Ε Οικονομικής Υπηρεσίας
21 03723000
154.
» Εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων
21 03723000
den prolava na katevaso ta arxika arxeia, sou einai aukolo na mou ta steileis;
To mail mou einai:
mystorage2005@yahoo.gr
se euxaristo..
Kai kouragio..
σου απάντησα κάτι στο netrino.gr
http://www.netrino.gr/mainstream_forum/forum_posts.asp?TID=1061&PN=1&TPN=1
αλλά στο γράφω και εδώ γιατί δεν ξέρω αν θα περάσεις να το δεις...
--------------------------
Δεν ξέρω αν έγιναν αλλαγές εσκεμένα ή από λάθος... γιατί έχω την αίσθηση, χωρίς να μπορώ να το πω με βεβαιότητα, ότι έγιναν λάθη κατά την ταξινόμιση, δηλαδή δεν έγινε επέκταση της επιλογής σε όλες τις στήλες, με αποτέλεσμα να προκληθεί αλαλούμ στα αποτελέσματα.
αν θέλεις, μιας και σίγουρα τα έχεις ψάξει καλύτερα, ρίξε μια ματιά και σε αυτό το ενδεχόμενο
--------------------------
Αν υπήρχε μόνο αυτό που περιγράφεις, δηλαδή, κάποια σύνολα υπολογισμένα με τύπο και κάποια σύνολα περασμένα με το χέρι,
και σε ένα μόνο worksheet, ΟΚ, ουδέν μεμπτόν, θα λέγαμε ότι αυτός που συνέταξε τον πίνακα ήταν άπειρος.
Όμως εδώ υπάρχουν και τα εξής γεγονότα:
Α. Υπάρχουν ζευγάρια από πίνακες με τις τελικές επιλογές, ζευγάρια τα οποία έχουν μεγάλες διαφορές, κάτι που είναι ανεπίτρεπτο, αφού το αρχείο ονομάζεται "ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ" και φέρει την υπογραφή της επιτροπής.
Είναι σαν να κρεμάει κάποιος στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου δύο διαφορετικές καταστάσεις με βαθμολογίες.
Μιλάω για το αρχείο
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΝ ΓΙΑ ΣΔΕ ΑΓ.ΑΝΑΡΓ-ΦΥΛΑΚ. ΚΟΡΥΔxls.xls
όπου υπάρχουν τα ζευγάρια worksheet
ΔΙΚ. ΦΥΛ.ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ
ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
και
ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ (2)
ΦΥΛΑΚΕΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ
Β. Τα μεν πρώτα worksheet (αυτά που βρίσκονται στην αρχή του αρχείου EXCEL, δλδ αριστερά) είναι ΟΛΑ χωρίς λάθη στους τύπους της στήλης των συνόλων. Τα δε τελικά worksheet, δηλαδή αυτά που βρίσκονται τέρμα δεξιά είναι "πειραγμένα" ΚΑΙ στις βαθμολογίες της συνέντευξης ΚΑΙ στον τύπο που υπολογίζει το τελικό σύνολο του κάθε υποψηφίου.
Το πράμα μιλάει από μόνο του.
Εκαναν κόπυ-πέιστ τα αρχικά φύλλα στα τελικά (γι' αυτό και αυτά εμφανίζονται τέρμα δεξιά -λογικό είναι για κάποιον που δεν ξέρει),
και στη συνέχεια, επειδή δεν ήξεραν πως να αλλάξουν τους βαθμούς για να αλλοιωθεί η ταξινόμηση,
ΕΒΑΛΑΝ τους βαθμούς ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ.
Γ. Είναι προφανές ότι υπάρχει μαγείρεμα και για έναν ακόμη λόγο:
Στα αρχικά worksheet υπάρχουν ΙΣΟΒΑΘΜΙΕΣ (κοίτα και σε αυτό που λέμε πιο πάνω, αλλά και αλλού π.χ. και στο αρχείο ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ),
κάτι που είναι απολύτως λογικό για υποψήφιους με παρόμοια προσόντα.
Στα τελικά, όμως,
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ πουθενά ισοβαθμία.
Σου λέει τώρα, ο καρεκλοκένταυρος της επιτροπής «που να τραβιόμαστε τώρα με επανέξέταση και αναβαθμολογίες,
άλλαξε εκεί τους βαθμούς της συνέντευξης να τελειώνουμε».
Classic.
Δ. Δεν υπάρχουν πουθενά κάποια, έστω τυπικά ολιγόλογα ΚΡΙΤΗΡΙΑ που να αφορούν τον τρόπο βαθμολόγησης,
ούτε καν την ΚΛΙΜΑΚΑ για το κάθε προσόν (π.χ. να λέγανε "η προϋπηρεσία βαθμολογείται από 0 έως 20" και η συνέντευξη από 0 έως 50").
ΤΙΠΟΤΑ.
Πυρ κατά βούληση δηλαδή.
Ε. Ακόμη και αυτά τα ποσοστά
[ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ (30%)+ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ(30%)+ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ (40%)=ΣΥΝΟΛΟ (100%)]
τα έβαλαν για το θεαθήναι.
ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ.
Αν υπολογίσεις τους βαθμούς που έδωσαν σε κάθε στήλη, και για κάθε προσόν,
λαμβάνοντας υπόψη τους παραπάνω συντελεστές (30%, 30%, 40%)
θα δεις ότι όχι μόνο υπάρχουν ισοβαθμίες, αλλά και ότι η τελική βαθμολογία είναι ΠΑΛΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ, μια τρίτη δηλαδή κατάταξη.
Κατάλαβες τώρα για πόσο άχρηστους "κριτές" μιλάμε;
Ασε που μια υποψήφια, η ... νικήτρια της θέσης στις φυλακές Κορυδαλλού, Μπίμψα Μαρία,
ούτε καν τα στοιχεία της ή έστω ένας αριθμός πρωτοκόλλου στο πρώτο-πρώτο worksheet, αριστερά "ΦΥΛΛΟ1"
δεν βρίσκονται ...
Τι να λέμε τώρα ...
πήρε κανείς τηλέφωνο (από τους άμεσα ενδιαφερόμενους, αυτοί δηλαδή που έλαβαν μέρος) να τα ρωτήσει αυτά τα πράγματα; θα είχε ενδιαφέρον να ακούσουμε τι έχουν να απαντήσουν επίσημα, για αυτήν την "παράξενη" εικόνα των αποτελεσμάτων.
Το ότι η όλη διαδικασία ήταν στημένη παιδιά, φάνηκε απ' την αρχή. Οι "συνεντευκτές" δεν είχαν ιδέα απο ψυχολογία και μάλλον τους επιμορφωναμε, αντί να μας παίρνουν συνέντευξη. Στη δική μου περίπτωση όταν άκουσαν τις λέξεις "αποϊδρυματοποίηση", "τηλεματικές εφαρμογές", κτλ, έκαναν λες και άκουγαν κινέζικα. Ο στόχος τους ήταν, μόνο, να βρουν κάτι να μας κόψουν. Δεν είχε νόημα να ελπίζει κανείς οτιδήποτε, βγαίνοντας απο μια τέτοια συνέντευξη. Κρίμα για όλους εμάς που πήγαμε εκεί, χάσαμε χρόνο και χρήματα και νομίζαμε, ότι ίσως, ίσως μπούμε κάπου αξιοκρατικά. Φρούδες ελπίδες! Χάρηκα πάντως που κάποιος πήρε την πρωτοβουλία και ενημέρωσε τον Τύπο για όλα αυτά. Τουλάχιστον να ξέρουν ότι δεν είμαστε ηλίθιοι! Καταλαβαίνουμε πολύ καλά, πότε μια συνέντευξη είναι στημένη και πότε όχι. Καλή επιτυχία σ' όλους τους συμμετέχοντες σ' αυτή την ανίερη διαδικασία, απο δω και πέρα, σε ότι τολμήσουν. Και μπράβο στο δημιουργό αυτής της σελίδας. Αυτό που έκανε θα έπρεπε να το έχουμε κάνει όλοι.
υπήρξε προχθές ερώτηση στον πρωθυπουργό για το θέμα αυτό...
http://www.netrino.gr/anergia/blima.asp?bid=11
να δούμε βέβαια και την απάντηση... χμ!
Έπεσα στα χέρια ειδικών που με απροσανατόλισαν και με ξεπουπούλιασαν οικονομικά.
Έχω μια κόρη 14 ετών που έχει μαθησιακές δυσκολίες. Δεν γράφει στραβά ή ανάποδα, διαβάζει κανονικά, δεν μπορεί να μάθει/ αποστηθίσει/ συλλέξει σημαντικά στοιχεία/ συνοψίσει/ επιλέξει κυριότερά του (ο,τιδήποτε φανταστείτε) μπροστά σε μια σελίδα βιβλίου του σχολείου, κυρίως ιστορίας ή γεωγραφίας.
Λόγω της δυσκολίας της σε κάθε σχολείο επιλέγει να κάνει παρέα μόνο με προβληματικά/ παραβατικά παιδιά και μας φέρνει πάντα μπροστά σε τετελεσμένα γεγονότα που μας σπρώχνουν σε απελπισμένες πράξεις (αλλαγή σχολείου, αλλαγή "ειδικών" κλπ). Ότι χαρίσματα έχει φροντίζει με κάθε τρόπο να τα εξαφανίσει, προκειμένου να μη διαφέρει στην προβληματική φίλη της (φρόντισε να ξεχάσει τα πορτογαλικά της, αποπειράται να κάνει το ίδιο στα γαλλικά της, στράβωσε τα μπροστινά της δόντια για να βάλει σιδεράκια όπως η φίλη της, καθόταν με τα γόνατα να συγκλίνουν προς τα μέσα και να ενώνονται ώστε να στραβώσουν ενώ η ίδια παλιάέτρεχε με τα δυνατά πόδια της σαν δρομέας, προσπαθεί σε πάρτυ να τρώει τούρτα ενώ τη σιχαίνεται κλπ).
Έχει μεγάλη κλιση στο μπαλέτο και στο πιάνο (όπου μαθαίνει και προετοιμάζει περισσότερα από ότι της δίνεται κλπ) Μακάρι να υπήρχε ένας κόσμος που να μπορούσε να αξιοποιήσει αυτά τα ταλέντα χωρίς να χρειάζονται και οι λοιπές γνώσεις. Δυστυχώς έχω παρακολουθήσει προφορικές εξετάσεις του ΑΣΕΠ για πρόσληψη καθαριστριών από το δημόσιο και για λόγους συναγωνισμού τις ρώταγαν τι γνωρίζουν για τη Συνθήκη της Λωζάνης.
Οι θεραπευτικές εισηγήσεις των ειδικών στα χέρια των οποίων έπεσα και με αφαίμαξαν ήσαν (δεν είναι όλες οι απόψεις του ίδιου ατόμου):
- Δεν έχει δυσλεξία (Λες και υπάρχει ένας διαχρονικά ισχύων ορισμός της δυσλεξίας.Και εγώ είχα δυσλεξία τα χρόνια μου και την αντιμετώπισαν με το ξύλο και τον εξευτελισμό).
- Θα ασχοληθούμε με την προσωπικότητά της μόνο. (Δεν μου απαντάνε όμως στο ερώτημά μου "Δέστε δημοσίευμα της Καθημερινής υπάρχουν ορισμένες μέθοδοι για να μαθαίνουν τα δυσλεκτικά παιδιά. Γιατί αυτές τις μεθόδους να τις ανακαλύψουμε εμείς -μαζί με τους κατάλληλους ειδικούς - όταν η κόρη μου θα είναι 26 ετών και όχι τώρα;
- Αφήστε τη να μείνει στην ίδια τάξη. Καλό θα της κάνει( Όμως εγώ έχει διαβάσει διάφορα βιβλία και άρθρα για τη δυσλεξία, και πουθενά δεν λέει ότι θεραπεύεται με το να μείνει το παιδί στην ίδια τάξη).
- Πηγαίνετε στον τάδε που είναι ειδικός στο να προετοιμάζει δυσλεκτικά παιδιά στο σχολείο και στο τέλος τους περνάει η δυσλεξία. Πήγα και πέρασα τη χρονιά με άθλιες συνθήκες. Ο ειδικός κάθε φορά απήύδηζε προσπαθώντας να της μάθει κάτι, δεν τα κατάφερνε, έλεγε ότι η κόρη μου κουράστηκε και "έχει κατεβάσει τα ρολλά" και μου έδινε μερικές σελίδες γεμάτες με κείμενο το οποίο εγώ ο μή ειδικός θα αναλάμβανα να της τα περάσω στο μυαλό -σαν να ήταν ένα φάξ - προτού κοιμηθεί το βράδυ.
- Να κάνετε οικογενειακή θεραπεία. Εσείς η κόρη σας και η γυναίκα σας. Θα είμαι εγώ και ένας άλλος συντονιστής. Γιατί ο άλλος (ο μπακαλόγατος); Γιατί έτσι γίνεται η ομαδική θεραπεία. Μπορείτε κυρία μου να μου δείξετε σε ένα από τα βιβλία της ομαδικής θεραπείας που έχετε στη βιβλιοθήκη σας να αναφέρει ότι θα υπάρχει και δεύτερος θεραπευτής; Έτσι γίνεται στην Ελλάδα. Και τι με αυτό; Και στη Βραζιλία σε ορισμένες περιοχές κάνουν βουντού. Πόσο θα κοστίσει; 140 η συνεδρία (70 αυτή και 70 ο ειδικευόμενος μπακαλόγατος). Τι λέτε κυρία μου;(Και η θεραπεύτρια καπνίζει σαν φουγάρο μπροστά στην κόρη μου χωρίς να ζητάει συγγνώμη ή άδεια, παρόλο που απαγορεύεται από το Υπουργείο Υγείας. Σκέψου να προστεθεί και ο μπακαλόγατος που να καπνίζει τσιμπούκι!)
- (στη γυναίκα μου) Να μετάσχετε σε ομαδική θεραπεία (σε ένα κατερειπωμένο σπίτι). Θα είναι γονείς παιδιών; Όχι αποκλειστικά, μπορεί μερικοί να είναι γονείς αλλά μπορεί και να μην είναι. Θα το σκεφτώ. Προτού φύγετε, παρακαλώ να με πληρώσετε. 150 Ευρώ. Θα σας ετοιμάσουμε την απόδειξη την επόμενη βδομάδα, να τη ζητήσετε από την κυρία Βάνα.
- Δεν έχει μαθησιακά προβλήματα. Είναι ιδιοφυϊα η κόρη σας. Εσείς οι γονείς έχετε πρόβλημα. Θα πρέπει να κάνετε ατομικές θεραπείες ο καθένας σας. Και η κόρη μας; Η κόρη σας δεν έχει τίποτα. 120 Ευρώ. Θα μου δώσετε απόδειξη; Όχι, δεν δίνω αποδείξεις, είμαι πανεπιστημιακός. τότε και εγώ δεν πληρώνω. Μα μου φάγατε την ώρα.. Λυπάμαι. Ωραία θα σας δώσω απόδειξη για 30 ευρώ. Τότε και εγώ θα σας πληρώσω 30 ευρώ.
Σας παρακαλώ, μπορείτε να μου δώσετε κάποια κατεύθυνση ως προς το τι να κάνω; Η κόρη μου με τόσες επισκέψεις και τέτοια παραπληροφόρηση δεν ξέρει τι ακριβώς συμβαίνει. Ακόμα και αν είμαστε φοβεροί εγκληματίες η γυναίκα μου και εγώ (φανταστείτε με να είμαι σαν τον Αυστριακό!), πάλι υπάρχει υποχρέωση των ειδικών να τη βοηθήσουν σήμερα και όχι όταν γίνει 26 ετών. Οι ειδικοι της έχουν βάλει στο μυαλό ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στις σχέσεις μας και γι' αυτό εκείνη δεν μπορεί να μάθει τη μετάφραση των Αρχαίων.
Φυσικά (στην Ελλάδα πάντα έχουμε συμβουλές και επιχειρήματα) μπορεί να πεί κανείς «γιατί δεν πάτε σε κάποιο ειδικό κέντρο του δημοσίου για τα παιδιά που έχουν μαθησιακά προβλήματα;» Σε αυτούς τους φορείς αν δοκιμάσετε να τηλεφωνήσετε για να κλείσετε ραντεβού, θα πάρετε την απάντηση ότι έχετε σειρά προτεραιότητας για να σας δουν μετά από ένα χρόνο. Δοκιμάστε!
Αν προσφύγετε στο Συνήγορο του Πολίτη σας απαντούν ότι α) "ναι μεν η ιατρική περίθαλψη είναι συνταγματικό σας δικαίωμα, αλλά εδώ υπάρχει αντικειμενική αδυναμία, όπως δηλώνουν οι συγκεκριμένοι φορείς", β)"μπορείτε να κάνετε αγωγή αποζημίωσης κατά του δημοσίου για παραλείψεις των οργάνων του, με βάση το άρθρο 105 του Εισαγωγικού Νόμου του Αστικού Κώδικα εάν θεμελιώσετε τη βλάβη που υπέστη η κόρη σας από την παράλειψη...
Η αγωγή εκδικάζεται μετά από 3 1/2 με 4 χρόνια και αν υπολογίσουμε ότι στην καλύτερη περίπτωση κερδίσετε, το δημόσιο θα κάνει έφεση και αναίρεση οπότε μπορείτε να έχετε την απόφαση που θα σας δικαιώνει τελεσίδικη μετά από 7-8 περίπου χρόνια.
Βέβαια δεν είναι εύκολο να έκτέλέσετε απόφαση κατά του δημοσίου, οπότε μπορείτε να προσφύγετε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (Στρασβούργο), αλλά θα πρέπει να προσέξετε να ασκήσετε την προσφυγή εντός 6 μηνών από την έκδοση της τελεσίδικης απόφασης (μετά από αναίρεση κλπ). Η εκκρεμοδικία κρατάει περίπου 8-10 χρόνια και μάλλον θα κερδίσετε την υπόθεση με μια συμβολική αποζημίωση, εκτός αν στο μεταξύ ο αρμόδιος φορέας αποφασίσει να καλέσει την κόρη σας για εξέταση..".
Δημοσίευση σχολίου
<< Home